MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan

  • masa pelepasan:2024-03-11 15:07:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:498
  • Penerangan pantas:

    Mosman,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance be

Kandungan artikel

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu,MosmanHarga pengubah kotak 400 KVA, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

MosmanPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

MiddelburgDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, ia akan dikendalikan dengan betul.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi,MosmanKelas pengubah terbenam minyak, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Mari kita lihat.Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan



Therefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,MosmanMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Nilai tinggiKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

MosmanKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

MosmanMaklumat produk lain
  • RajibriMemuatkan mesin tipping hidraulikBagaimana tidak berkarat semasa bekerja di persekitaran yang

    RajibriMemuatkan mesin tipping hidraulikBagaimana tidak berkarat semasa bekerja di persekitaran yang

  • TeknafSuhu pengubah jenis kering piawaiDengan prestasi penapisan dalam industri

    TeknafSuhu pengubah jenis kering piawaiDengan prestasi penapisan dalam industri

  • PortlandPlatform mengangkat hidraulik mekanikArahan untuk pembangunan industri

    PortlandPlatform mengangkat hidraulik mekanikArahan untuk pembangunan industri

  • PortlandJembatan naik hidraulik bergerakApakah aspek penuh dari

    PortlandJembatan naik hidraulik bergerakApakah aspek penuh dari

  • Lapangan Terbang Paris OrlyJembatan penerbangan hidraulik bergerakKualiti kelebihan

    Lapangan Terbang Paris OrlyJembatan penerbangan hidraulik bergerakKualiti kelebihan

  • Lapangan Terbang Paris OrlyJembatan naik bimbitApakah syarat prestasi asas untuk penggunaan produk

    Lapangan Terbang Paris OrlyJembatan naik bimbitApakah syarat prestasi asas untuk penggunaan produk

  • Lapangan Terbang Paris OrlyMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirTerdapat proses pemprosesa

    Lapangan Terbang Paris OrlyMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirTerdapat proses pemprosesa

  • GaurnadiSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkanAnalisis perwakilan pasaran baru muncul industri

    GaurnadiSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkanAnalisis perwakilan pasaran baru muncul industri

  • segera:Peringatan: Maklumat MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan memberi anda MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan. MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MosmanHarga pengubah kuasa 200KVAAnalisis pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!